כתיבת מצגות עסקיות

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני – אז תעשו את זה נכון.

מצגת עסקית היא ההזדמנות האמיתית שלכם לחשוף את העסק שלכם מול דמות או קהל פוטנציאלי. לרוב הקהל שמולכם עשוי להיחשף לתכנים שלכם בפעם הראשונה, ומכאן שחשוב לייצר להם התרשמות חיובית עליכם. 

מעבר לרושם טוב, על המצגת להעביר מסר בצורה ברורה ונכונה, כך שתשאיר את הקהל שלכם עם מינימום שאלות הבנה ומקסימום שאלות סקרנות איך מתקדמים מכאן. 

מצגות, מצגות – מה הן רוצות?

ישנם סוגים רבים של מצגות, אנו נרכז לכם את הנפוצות ביותר ואת התפקיד של כל אחת מהן:

מצגות לגיוס הון / מצגות למשקיע – סטארטפיסטים או יזמים אשר מחזיקים ברעיון או מוצר משלהם, מעוניינים כמובן להפיץ את הבשורה קדימה, תוך כדי מימוש החזון שלהם כאשר הם עומדים מאחוריו בגאווה. 

אך כמה צעדים לפני שחוגגים את ההצלחה, צריך לגייס את המשקיע או את ההון אשר יוכלו לתת להם רוח גבית להגשמת החזון. 

אותם המשקיעים הפוטנציאליים ירצו לראות תוכנית מגובשת ומרשימה, כזו שתחדד להם שהם רוצים לעמוד מאחוריה. 

מצגת לגיוס לקוחות – מצגת זו יכולה להיכתב בתצורות שונות ובסגנונות מגוונים, כמו כן, ישנן פלטפורמות רבות אשר היא תוכל להופיע בהן ובהקשרים שונים. 

המטרה המרכזית של המצגת תהיה לתת ערך מוסף ו"לגרות" את הלקוחות הפוטנציאליים להתעניין וליזום קשר עם בעל העסק לגבי המוצר או השירות שהם מציעים. 

הצגת חברה או מוצר – מצגת היא אחת הדרכים הנפוצות והמקובלות להצגת מוצר, שירות או את החברה עצמה. 

מצגת היא כלי תדמיתי, אשר באמצעותו ניתן להעביר רקע, מידע, יתרונות, תוכניות, שימושים ועוד. 

הפרטים הקטנים שהופכים את המצגת למנצחת! 

– שימוש בתמונות אשר מתכתבות באופן ישיר עם הטקסט

– סיגנון ועימוד אופטימלי של המצגת

– מיקוד מסרים עסקיים

– חלוקה נכונה של שקופיות 

– כתיבה שיווקית מותאמת לאופי החברה או המותג

 

תזכרו, כרגע רק אתם יודעים עד כמה אתם/ השירות / המוצר שלכם טובים. מצגת טובה תוכיח גם לקהל הפוטנציאלי שלכם עד כמה אתם טובים.

אז תציגו בגדול!