כתיבת פוסטים ומודעות לפייסבוק

פייסבוק היא ללא ספק הרשת החברתית החזקה והרווחית ביותר בעולם. הודות לפייסבוק אנשים רבים נהנים מיצירת קשרים חברתיים, מציאת הזדמנויות, מקורות השראה ואיך לא? פיתוח עסקי והזדמנות ליצירת עסקאות ומציאת לקוחות חדשים. למעשה ניתן לומר שדף פייסבוק עסקי הוא תנאי הכרחי היום עבור תדמית עסקית מרשימה, ועם הזמן, עסקים שלא מופיעים ברשת החברתית, נחשבים כלא קיימים או רע מכך – לא רלוונטיים. 

פייסבוק עסקי שעובד נכון מתחלק לשני סוגי התייחסות: האחד – ניהול דף פייסבוק אשר מטרתו העליונה היא תדמית עסקית, והשני – קידום ממומן בפייסבוק למטרת חשיפת העסק ללקוחות פוטנציאליים והגדלת העסקות וההכנסות עבור העסק. שימוש נכון בפייסבוק עסקי מהווה מקפצה אמיתית עבור עסקים אשר רוצים לצמוח. 

אוקיי, אז איך טייפר נכנסים לתמונה?

מה לעשות, לא כל המקדמים או מנהלי דפי הפייסבוק הם אנשי כתיבה שיווקית, או בשם המקצועי שלהם – קופירייטרים. מכאן עולה הצורך בכתיבה איכותית ומיטבה עבור כל עסק. כתיבה שיווקית איכותית צריכה להיות כזאת אשר תצליח להביא קונספט מבריק שהמתחרים לא הצליחו להביא. 

כתיבת פוסטים – מה צריך להיות שם ואיך זה עובד?

פוסטים לפייסבוק הם חלק בלתי נפרד מתהליך שוטף של ניהול דף הפייסבוק. ממצאים וסטטיסטיקות מצביעים על כך ששני פוסטים בשבוע זאת התדירות המיטבית עבור העלאת פוסטים לפייסבוק. כמות מעטה מידי תייצר "שכחה" של המותג, כמות גבוהה מידי עשויה לייצר "אנטי" כלפי המותג ואף להוביל להסרת עוקב, מצב שאנחנו חייבים להימנע ממנו.

ישנם סוגים שונים ומגוונים של פוסטים בפייסבוק, על יצירתם של פוסטים איכותיים קופירייטר טוב אחראי. הסוגים השונים של הפוסטים יכולים להיות – שיווקיים מרומזים, קריאייטיבים ומעוררי חשיבה, רעבים למכירה (הארדסייל), מניעים לפעולה, נותני מידע וטיפים, תקופתיים, מבצעיים ועוד!

כמובן שיש לקחת בחשבון מעבר לפוסטים לפייסבוק עם תכנים מעולים, שיש התאמה ו"התכתבות" בין התוכן השיווקי לעיצוב של הפוסטים. אנחנו בטייפר מציעים ללקוחותינו להנות משירות של ניהול דפי פייסבוק, כתיבת פוסטים וניהול מערך הקריאייטיב של הדף. השילוב של כל האספקטים הללו תורם ליצירת תדמית חזקה במיוחד לדף עסקי מנצח. 

מודעות לפייסבוק – מה ההבדל בינם לבין פוסטים ומה כדאי לדעת עליהם?

תפקידם של מודעות בפייסבוק בשונה מפוסטים בפייסבוק, הוא להצליח ליצר הנעה לפעולה של לקוח פוטנציאלי לכדי הקלקה על המודעה ומעבר לדף נחיתה / אתר / טופס מקוון. הרעיון המרכזי שעומד מאחורי מודעות הוא מכירה או הנעה של לקוח לכדי מעשה אקטיבי כלשהו, שאותו יגדיר אותו בין עסק. 

אם רוצים שמודעה לפייסבוק תעבוד בצורה טובה במיוחד, יש לדאוג שהתוכן השיווקי והתמונה העיצובית יהיו מסקרנים, מפתים ומעניינים. אחוזי ההקלקה על המודעה יעידו הלכה למעשה על הצלחתה. בטייפר חשוב לנו לייצר מודעות חכמות, חדות ומעוררות חשיבה וחשק לדעת עוד. אנו מאמינים כי קריאייטיב איכותי פשוט עושה את העבודה. 

נשמע לכם מעניין? נשמח לדבר.