קורס דיגיטלי בדרך? כך תצרו את דף המכירה המושלם עבורו!

Facebook
Email
WhatsApp

קורסים דיגיטליים הפכו להיות הדבר הכי חם היום בקרב נותני שירות. כל בעל עסק, לא משנה באיזה תחום הוא עוסק, מחזיק בידע וכלים רבים הודות לניסיון שלו בתחום עיסוקו. הידע שיש ברשותו שווה הרבה מאד כוח וכסף, ככה שהיה יכול להיות מושלם אם יכל להתפרנס רק מעצם חלוקת הידע שלו עם העולם, לא ככה? 

אז מעבר ליכולת שלו להציע את שירותיו באופן הקלאסי שכולנו מכירים: שיחת טלפון, פגישה פיזית, נתינת מוצר או שירות, שדורשים אותו כפרסונה, היום ניתן “לשכפל” את עצמכם ולהציע את הידע שלכם לכמות אדירה של אנשים בעבודה חד פעמית בלבד. 

מהו קורס דיגיטלי? 

לפני שאנחנו מדברים על דף המכירה המושלם, צריך לדבר רגע על קורסים דיגיטליים ולהבין מי הם, מה הם ומה הם נותנים לנו. 

קורס דיגיטלי הוא שירות שמאפשר לאנשים, או במקרה שלנו, לקהל היעד שהגדרנו לעצמנו מראש, ללמוד מאיתנו עבור מטרות שונות: לרכוש הכשרה דרכנו, להעשיר את הידע, להנות מכלים שיכולים לשמש אותו בעתיד ועוד. 

הקורס הדיגיטלי מורכב מסדרה של שיעורים שלרוב יחולקו לפי נושאים ופרקים ויאפשרו ללקוחות שלכם ללמוד צעד אחר צעד את כל הטוב שיש לכם להציע עבורו. 

כדי להמחיש לכם מהו קורס דיגיטלי בצורה הכי טובה, ניתן לכם מספר נושאים שיכולים להוות קורס דיגיטלי:

  • קורס מאפרות מתחילות – כל מה שצריך לדעת בשביל לצאת לדרך עצמאית 
  • קורס כותבי תוכן שיווקי – כל מה שחשוב לדעת כדי לספק לעצמכם תכנים נפלאים לעסק
  • קורס בישול אסיאתי לכל אחד – למידת בישול כדי להכין אוכל מפנק בניחוחות אסיאתיים למשפחה
  • קורס שוק ההון למתחילים – כל מה שצריך לדעת בשביל לצאת לדרך בהשקעות בשוק ההון 

ואנחנו מבינים שתפסתם כבר את הפואנטה. 

מה צריך לעשות אחרי שבניתם לעצמכם קורס דיגיטלי? 

על איך בונים קורס דיגיטלי לא נדבר כרגע כי זה דורש מאמר בפני עצמו (: אבל בוא נדלג רגע לחלק השמח והטוב שבו אתם “מחזיקים” בקורס דיגיטלי חדש, דנדש ויפיוף שרק מחכה שישגרו אותו לאוויר העולם ולהתחיל להפיץ אור וקסם אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. ברגע המרגש הזה, יש לכם אור ירוק להתחיל לחשוב על השיווק של הקורס שלכם, והכלי המרכזי לעבודת השיווק יהיה לא אחר מאשר – דף מכירה!

מהו דף מכירה לקורס דיגיטלי? 

דף מכירה הוא דף שמשמעותו להתמקד במטרה אחת ברורה – מכירה של השירות שלנו. דף מכירה הוא דף מאד מפוקס וממוקד שבא להעביר את כל הסיבות, כל היתרונות וכל ההסברים אשר מחזקים את העובדה שהשירות שעומד מאחורי הדף הוא בדיוק מה שאתם, הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים. 

דף מכירה מקצועי הוא דף שחושב מראש על כל הדברים עליהם הלוקח חושב לפני התהליך, על השאלות שיעלו ללקוח מראש ועליהם ייתן מענה, על ההתנגדויות שעלולות לצוף, על החלומות הכי גדולים שלו, על הדפוסים הקיימים שלו, תוך הדגשה במסרים, שהקורס הוא זה שיעזור לו להשיג את מבוקשו על הצד הטוב ביותר. 

מה הופך דף מכירה לדף מכירה מנצח לקורס דיגיטלי? 

ההבדל בין דף מכירה בינינו לחזק עיקרו בערך שאתם נותנים ללקוח שלכם. ככל שהדף יהיה מלא יותר בערך, בהסברים, בדוגמאות, בהמלצות שמחזקות את הכוח שלכם, וגם באלמנטים אווירתיים חווייתיים, כך תגדילו את הסיכויים שלכם להפיק מהדף הצלחה שתיתרגם לכסף ולהרשמות. 

דוגמאות ממשיות לסקשנים שאנחנו מאד ממליצים עליהם בדפי מכירה לקורסים דיגיטליים הם הבאים, גזרו ושמרו – 

  • היכרות עם הקורס שלכם 
  • היכרות איתכם באופן אישי 
  • הסבר למי מיועד הקורס
  • הסבר למה הקורס יכול לתרום לכם 
  • יתרונות הקורס שלכם באייקונים 
  • המלצות כתובות מלקוחות 
  • המלצות וידאו מלקוחות
  • וידאו תדמית שלכם מדברים אודות הקורס
  • תמונות מתוך הקורס
  • שאלות ותשובות אודות הקורס
  • מחירים – חשוב ביותר!
  • הטבה או הנחה לנרשמים (התנו את ההטבה בזמן קצוב)
  • מתוך העיתונות או הרשת – תמיד מחזק אם כתבו עליכם גורמים מקצועיים מילים חמות

נסכם ונאמר, שאם יש לכם קורס דיגיטלי על האש, מוכן או בשלבי סיום, זה הזמן להכין עבורו דף מכירה מפגיז שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להבין שאתם ה-דבר שהם כל כך חיפשו וחיכו לו. 

בואו נגרום לדבר הזה להצליח יחד (:

אתם חייבים לקרוא גם את זה -