כתיבת באנרים

קטנים קטנים אבל עם ימבה השקעה

אז נכון, הבאנרים החמודים הקטנים האלה שרודפים אחריכם בכל מקום, נראים למראית עין מאד מינוריים, מנותקים, לא קשורים ואפילו מציקים. אבל מתי טרחתם להשקיע דקה או שתיים של מחשבה על מי אלו אותם אנשים שעושים את הבאנרים האלו? מי האנשים שעומדים מאחוריהם? למה דווקא באנרים? זה אפקטיבי? לא אפקטיבי? ובכן, שאלות נפלאות ידידיי. נשמח להרחיב בנושא.

הבאנרים הקטנים הם לגמרי לא פראיירים כמו שאתם בטח מבינים. הבאנרים יכולים להופיע במספר שיטות פרסום, כשהנפוצה ביניהן תהיה  ה"רימרקטינג" , או בעברית צחה – שיווק חוזר. מדובר בשיטת פרסום חכמה במיוחד, כזאת שיודעת לזהות אתכם, סקרנים קטנים, כשטיילתם לכם בתמימות באתרים מסויימים, התעניינתם אולי בשירותים או במוצרים מסויימים, ומסיבה כזאת או אחרת, ובאופן לגיטימי בהחלט, החלטתם להמשיך הלאה מהאתר. ולא, לא השארתם פרטים באתר בו ביקרתם. 

אז מהיום, או יותר נכון, כבר דיי ממזמן, בעלי עסקים נעזרו במשרדי פרסום מפולפלים שהחליטו לעזור ללקוחות שלא להפסיד את כל אותם "הלקוחות הנעלמים". מודים, זה דיי סטוקרי, ואפילו מלחיץ ומטריד, אבל זאת המציאות הפרסומית בדיגיטל, והיא חוקית לגמרי. בעידן של פיקסלים חכמים, שיודעים לצבוע קהלי יעד, אמרו שלום לפרטיות שלכם כל עוד אתם על המחשב ולא הורדתם תוכנות מסוימות שיודעות לנטרל את שמירת הנתונים. 

בינינו? זאת אחת השיטות החזקות ביותר להביא לקוחות, והשיטה הוכחה ככזאת שעובדת מעולה ועשויה במקרים רבים להניב הצלחות גדולות יותר מפרסומים מוכרים שעולים משמעותית יותר, כמו פרסום בעיתון, שלטים, קידום ממומן בדיגיטל ועוד. 

ואיך התוכן השיווקי נכנס לתמונה?

מאחר והבאנר הוא כל כך קטן, המסר חייב להיות עוד יותר קצר ואחת כמה וכמה יותר קולע. אנו ממליצים אפילו לייצר סדרות באנרים שונות, שבכל באנר יהיה מסר אשר מתייחס לדף הנקודתי אותו "נטשו" הלקוחות הפוטנציאליים. למשל: לקוח ביקר באתר של טבעות נישואין לקראת הרגע הגדול. מסיבה כזאת או אחרת, החליט לעזוב את האתר ולהמשיך הלאה בחייו.  יצאנו בסדרת באנרים מגניבה ומקורית שמעבירה מסרים אשר קשורים לטבעת הנישואין, חלקן מעבירות מסר הומוריסטי, חלקן מתעניינות וחלקן מעבירות באופן מובהק מכירה. לעולם אי אפשר לדעת מי מהמודעות תהיה האפקטיבית ביותר, ולכן – תרוצו עם כמה אופציות במקביל. 

טייפר מזמינה אתכם להנות מבאנרים שאף לקוח פוטנציאלי לא יוכל להישאר אדיש אליהם. 

דברו איתנו.