כתיבת בלוג

בעידן שלנו, כולם כבר יודעים מה זה בלוג ועד כמה הוא חשוב באתר שלכם. במידה ואתם לא יודעים, שזה גם ממש בסדר, אז חשוב שתתעדכנו – כתיבת בלוג היא הכלי המרכזי להעלאת המיקום שלכם בחיפושים בגוגל.

עכשיו, ראוי לחדד שטכנית כתיבת בלוג יכולה להתבצע על ידי כל אחד, אבל כדי שהאתר שלכם יראה ויהיה כמה שיותר איכותי, מקצועי ואמין, חשוב שאיש מקצוע (קופירייטר) יהיה זה שיקח על עצמו את המשימה.

התוכן הוא לא עוד המלצה, ולא כל אדם שניחן בכישרון כתיבה הוא קופירייטר. כתיבת בלוג דורשת מיומנויות נרכשות, לימודי קופירייטינג והרבה מאד ניסיון מהזירה הדיגיטלית שהולכת ומשתנה בקצב מסחרר.

על מה כותבים בבלוג?

כתיבת בלוג תהיה מורכבת מפוסטים, ולא הפוסטים שאתם מכירים בפייסבוק, אלא פוסטים ארוכים, לרוב בני 600 מילים ומעלה.
כל נושא בבלוג ייבחר מתוך שני שיקולים: מילות חיפוש מחופשות בגוגל ותחומים בהם אתם רוצים שיהיה לכם מהם יותר עבודה.

למשל, אם אני כותבת תוכן לפרנסתי, חשוב לי לפרק את השירותים שלי לנקודות מרכזיות לפי תחומים: כתיבת אתר, כתיבת דף נחיתה, כתיבת בלוג, כתיבת ניוזלטר וכן הלאה.
אם אתם עורכי דין לדיני משפחה אז ייתכן וביטויים כמו: עורך דין למשפחה, עורך דין גירושין, מזונות, הסכם ממון ונוספים בסגנון, יהיו כאלה שיתאימו עבורכם.

ההמלצה המקצועית ביותר שלנו תהיה להתייעץ עם מקדם אורגני על הביטויים החשובים ביותר בתחום שלכם, ומשם להתקדם לכתיבת בלוג מקצועי אותו יכתוב הקופירייטר שלכם.

מה עושה את ההבדל בין בלוג טכני לבלוג מעניין שמתקדם בגוגל?

תכנים מעניינים! חד משמעית. כל כך הרבה בעלי עסקים כותבים פוסטים / מאמרים בבלוג רק כדי לסמן וי ולהתקדם אורגנית. מה שהם לא מבינים הוא שגוגל לא פראיירית ולא מקדמת היום מאמרים חסרי ערך שלא ראויים לקריאה.
תם עידן ה"מילוי מקום" ואותו החליפה מדיניות של מאמרים ראויים, מעניינים, מלמדים ונותני ערך, לשם אנחנו חותרים.

בנוסף לתוכן המלך, תמונות הן גם מאד חשובות ולכן אל תחסכו בהם. תבחרו תמונות לא פחות ממצוינות, הימנעו מהבנאלי ותבחרו תמונה שהייתה מרגשת גם אתכם. מה שלא עושה לכם חגיגה בעיניים, לא מאושר מבחינתכם.

חלוקה לפסקאות היא גם סופר קריטית ולכן תרווחו ותתנו לטקסט שלכם "לנשום". כחלק מהפסקאות תציפו קצת שאלות ותנו עליהם תשובות, חשוב שיהיו מעמיקות ולא שטחיות ולא נותנות ערך. ככל שאנשים יהנו יותר מהפוסטים שלכם, כך גוגל תצ'פר אתכם במיקומים טובים יותר.

אה ועוד טיפ חשוב – אל תגזימו עם השיווקיות. מאמר הוא מקום שאמור לתת ללקוח ופחות לכם. כל האתר שלכם אמור להיות בניחוחות יותר שיווקיים, כאשר הבלוג הוא המקום היחיד כביכול שהוא קצת יותר ניטרלי ומהווה מקור חינמי לצריכת ידע באהבה ובנתינה.

רוצים לדעת יותר ולהתחיל לעבוד יחד?
צרו איתנו קשר

כתיבת בלוגים זה אנחנו, תראו לבד -

לוין פיננסים

ד"ר גיא גוטמן

אפשר שנתקדם לבלוג המעולה שהולך להיות לכם?