כתיבת אימייל מרקטינג

מי מאיתנו לא חי ונושם את המיילים בעבודה שלו? בין אם הוואטספ הצטרף לחיינו בשנים האחרונות ותפס תאוצה גם בתור כלי עבודה, עדיין, אין ולא היה תחליף מסודר, מאורגן ונוח יותר כמו המייל.

בדיוק מהסיבה שאנו מבלים רבות במיילים, נולד שירות מוצלח במיוחד – אימייל מרקטינג. מה זה אומר בכלל?

אימייל מרקטינג הוא למעשה שיטה פרסומית מעודנת שמאפשרת לעסק כלשהו להעביר מסר, ידיעה, הודעה או הצעה בתצורה של מייל קלאסי ופשוט, כמו זה שאנחנו מכירים.
כדי לבצע כתיבת אימייל מרקטינג נכונה נצטרך כמעט תמיד להוציא את המייל מגורם ניטרלי ולא ממייל כללי של העסק או החברה, כך שהנמען יקבל את הרושם שקיבל את המייל הזה במיוחד עבורו ולא ישייך אותו כדואר ספאם.

כתיבת אימייל מרקטינג דורשת מכם אסטרטגיה שלמה, מדויקת וחכמה אשר דורשת הבנה מעמיקה של הפרמטרים הבאים:
-מי קהל היעד שלכם
– מה הסיפור שתעבירו בכל אחד מהמסרים שישלחו?
– מה המטרה שלכם מהאימייל מרקטינג?
– איך יהיה אופי הפניה?
ועוד

אז מה ההבדל בין ניוזלטר לאימייל מרקטינג?
שאלה מעולה! אז לא הרבה מבינים ובצדק, מה ההבדל בין שני השירותים ששניהם מתחברים בסופו של דבר אל המייל שלנו?
אז ככה – ניוזלטר היא שיטה פרסומית פר אקסלנס שמטרתה להעביר מידע פרסומי דרך פלטפורמת המייל, בלי כוכביות, בלי התנצלויות ובלי מסכות, פרסומת טהורה.
לעומתה, אימייל מרקטינג הוא שיטה מתוחכמת יותר, אין לה מטרה (לפחות לא מובהקת) למכור להמונים, היא הרבה יותר עדינה, מתאפיינת בפניה אישית, יוצאת ממייל פרטי של מנכ"ל / סמנכ"ל או דמות מהחברה או הארגון אל אדם פרטי אחר.

כתיבת אימייל מרקטינג תהיה הרבה יותר זהירה, ממוקדת מאד כלפי אותו הלקוח או אותו האדם שבחרנו לשתף אותו, ונקפיד שהוא יקבל ערך אמיתי מאותו המסר. אם אין שום ערך, עשינו עבודה לא טובה.

אימייל מרקטינג בשונה מניוזלטר לרוב יהיה מורכב מסדרה של מסרים ולא ממסר אחד חד פעמי, כאשר כל מסר קשור בצורה כזו או אחרת למסר שלפניו ואחריו. משמע, אימייל מרקטינג יוצר איזשהי תקשורת שהמטרה שלה היא לשמר את הקשר ביניכם לבין הלקוחות שלכם.

אז איך אנחנו בטייפר נכנסים לתמונה?
אנחנו מתמחים בכל מה שנוגע לכתיבת אימייל מרקטינג מנצחים מפיצוח האסטרטגיה, הבנת קהלי היעד ועד הכתיבה המעודנת והמותאמת שמאפיינת אתכם.
המטרה שלנו היא לגרום לכם להישאר בתודעה של הלקוחות שלכם כל הזמן.

אימייל מרקטינג שיחבר את הלקוחות אליכם מחדש

שנתחיל לפלרטט עם לקוחות עכשיו?