מאמרי OUTBRAIN ומאמרי TABOOLA

OUTBRAIN ו-TABOOLA הינן שתי פלטפומות אדירות וחזקות מאד כיום ליצירת תדמית חזקה (ויחסי ציבור עקיפים ומרומזים) עבור עסקים קטנים ועד גדולים. הפלטפורמות מבוססות על אותו הרעיון בדיוק, רק שמדובר בשתי מתחרות אשר באמצעותן מעלים כתבות תוכן אשר מעשירות את הידע של הקוראים בתחום מסוים אשר מתקשר לתחום העיסוק של העסק שמאחורי הכתבה.

מממ… אוקיי, אז איך זה עובד בדיוק?

מאמרי OUTBRAIN או מאמרי TABOOLA מסתתרים לנו בצורה מאד אלגנטית באתרים מרכזיים כמו מאקו, וואי-נט, הארץ, ספורט 5 וכמו כן אתרים גדולים, שיש להם הרבה מאד תנועה בכל יום ואותם המאמרים מסודרים לפי תחומי עניין בסקשנים שונים באתרים הגדולים, למשל: במדור משפטי, מדור כלכלי, מדור רפואי, מדור זוגיות, מדור פסיכולוגי ועוד ועוד. 

אנחנו מוצאים את אותן הכתבות כאשר אנחנו גוללים באתרי החדשות או אתרי התוכן הגדולים, בכתבות מסוימות או בדף הראשי באמצעות המשפט הבא – "כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך" או "אולי יעניין אותך גם". אם פגשתם בחלק הזה – וולקאם! הגעתם לפלטפורמת OUTBRAIN או TABOOLA. 

הכתבות הללו הן כתבות מידעניות לרוב ומגלות לנו דברים שאנחנו צריכים לדעת או שלא ידענו עד היום. לרוב הן מעשירות את הידע שלנו, משתפות אותנו בנישה מסוימת בתוך עולם תוכן מסוים ותוך כדי הכתבה, מניעים אותנו באופן סמוי להתעניין איזה בית עסק עומד מאחורי הרעיון/ המוצר/ הפטנט או השירות שמדובר עליו בכתבה ואף לחפש אותנו ולקרוא אודותיו בהמשך. 

מה וזה ממש מביא לקוחות, מכירות ועניין? 

זהו שמאמרי OUTBRAIN או מאמרי TABOOLA הן לרוב תדמיתיות. ולרוב, הן יותר שחקניות חיזוק מאשר חלוצות שמכניסות לכם המון עבודה. בואו נגיד שזה סופר טוב להתרשמות מכם ולרוב אם אתם נמצאים שם אתם נראים מאד רציניים וכנראה שיש לכם מוצר או שירות מאד איכותי או מעניין להציע. 

מי בעיקר משתמש במאמרים כאלו?

מכללות, מרפאות, סטארטפיסטים, גאדג'טים חדשים, מסעדות, מטפלים בשיטות חדשניות וכל בית עסק אשר חושב שיש לשירות או למוצר שלו ערך מוסף ששווה לשתף עם ההמונים.

טייפר תשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם מאמר מקצועי ותדמיתי.