כתיבה שיווקית בפייסבוק – הדרך לייצר עמודים ויראליים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

דפי פייסבוק עסקיים הם מזמן כבר לא פריווילגיה, והפכו להיות הנכסים הכי חשובים לעסק שלכם. 

אז כן, ידוע שזה שכתיבה שיווקית בפייסבוק היא קצת "מנג'סת" ודורשת מכם המון אנרגיה, סבלנות וטון של יצירתיות, אבל חברים, ברגע שתשקיעו בזה – תראו תוצאות. 

אז שניה לפני שאנחנו פותחים שמפניה וחוגגים את הידיעה שיש דרך טובה להביא עבודה, חשוב שתדעו שהעולם הזה מורכב יותר ממה שאתם חושבים, ומעבר להבנה ולידיעה שזה עובד, צריך אנשים מוכשרים שיעבדו איתכם על הדבר הזה. 

כתיבה שיווקית בפייסבוק צריכה להיעשות על ידי מנהל סושיאל או מנהל רשתות חברתיות, איך שתרצו לקרוא לזה. חשוב מאד שיהיה לאותו המנהל או המנהלת זיקה חזקה מאד לעולם התוכן, ואף שיהיה קופירייטר בהסמכתו. 

הסיבה לכך היא שניהול דף פייסבוק טוב חייב להיות כתוב ממש טוב, לדבר ללקוח הפוטנציאלי שלנו או ללקוחות הקיימים שלנו בשפה שהם היו רוצים שנדבר אליהם ושנרגש אותם כל הזמן! 

מה הקטע של דף פייסבוק עסקי? איך נגשים ומתייחסים לדבר הזה? 

בשונה מאתר תדמיתי או מכירתי שברוב הזמן לא עובר שינויים דרמטיים או לא עובר שינויים כמעט בכלל, דף הפייסבוק העסקי חייב להיות פעיל כל הזמן! 

מה זה כל הזמן? שני פוסטים בשבוע, לא פחות ולא יותר. 

התפקיד של כתיבה שיווקית בפייסבוק היא לגרום לאנשים להתעניין במותג שלכם ולרצות לדעת עליו כל הזמן דברים חדשים. מה שחשוב הוא שנייצר עבורם תכנים מעניינים באמת, דברים שיגרמו להם לרצות ולהתקשר אלינו, ליצור איתנו קשר ולהנות מהשירותים או מהמוצרים שלנו. 

דף פייסבוק עסקי אוגר מסביבו למעשה סוג של קהילה והוא מספק עבורה כל הזמן מידע חדש שקשור בעולם התוכן שלכם. חשוב מאד שהפוסטים שיעלו בדף לא יחזרו על עצמם וישעממו חלילה את הגולשים, וזאת מאחר והם עשויים להחליט להסיר מאיתנו עוקב או להוריד את הלייק מהדף שלנו, מה שלמעשה "ינתק" אותם מאיתנו. 

אז איך מרגשים בפייסבוק עסקי? 

בעזרת כתיבה שיווקית בפייסבוק! חד וחלק. 

התוכן הוא המלך, אין על כך עוררין, וצריך להשקיע בו מחשבה רבה ואף לבנות תוכנית חודשית קבועה מראש. 

להלן כמה המלצות על דברים מיוחדים שתוכלו לכתוב עבורם תוכן מעניין בדף הפייסבוק ולייצר כתיבה שיווקית מעוררת השראה: 

  •  אקטואליה – הכניסו את הפרשנות שלכם, מעולם התוכן של העסק שלכם למצב של היום. אנשים אוהבים רלוונטיות, להרגיש שאתם עם היד על הדופק. אפילו אם עולם התוכן שלכם רחוק במחשבה שלכם מאיזשהו סקופ אקטואלי, לא תאמינו עד כמה תוכלו להיות יצירתיים אם רק תרצו. 
  • הידעת – תגלו לעוקבים בדף שלכם דברים שסביר להניח שלפחות 80% מהם לא ידעו. היי, אתם בעלי ידע רב בתחום ההתמחות שלכם, למה שתשמרו סודות מלקוחות שיכולים להתלהב מהידע שלכם ולהחליט שאתם מספיק מרגשים בשביל שיצרו איתכם קשר? 
  • לקוחות מרוצים – תמיד כייף לדעת שהלקוחות שלכם מרוצים מכם, צלמו מידי פעם צילומי מסך ותשוויצו באלגנטיות רבה (מאד!) על כמה כייף לכם לקבל הודעות מפרגנות מלקוחות שלכם. 
  • תצחיקו מידי פעם – דף רציני וכבד מידי לפעמים פשוט גורם ללקוחות שלכם לשבת קפוצים ולהרגיש לא בנוח. תכניסו מידי פעם טיפה הומור, תתפלאו עד כמה אנשים יאהבו את זה, אפילו בתחומים רציניים כמו ראיית חשבון. יש לטייפר אפילו לקוח שהוא רואה חשבון שתמיד מכניס הומור בפוסטים שלו ויש לו אפילו בדיחה שבועית! זה עובד מדהים. 
  • וידאו – כתיבה שיווקית בפייסבוק תבוא לידי ביטוי גם בכתיבת תסריט מבריק ומגניב לסרטון שתעשו לעסק שלכם. אנשים פשוט מתים על וידאו, חכו ותראו. תנו להם טעימה מסרטון בו אתם מדברים ומספרים איך העסק שלכם יכול לעזור להם בחיים. 

כתיבה שיווקית בפייסבוק דורשת מיומנות מיוחדת, כמו כן היא צריכה להיות חדה, קצרה ומרתקת. כותבי התוכן שלנו יודעים כיצד לרגש את הלקוחות שלכם בכל פעם מחדש, משקיעים המון אנרגיה ותשומת לב על הפקת תכנים יצירתיים ומיוחדים שיגרמו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם וללקוחות הקיימים שלכם לבוא איתכם במגע (בקטע אפלטוני לחלוטין) ולהתחיל לעבוד איתכם.

טייפר כאן בשבילכם! לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר – 0509117555

נתראה במאמר הבא! תשארו מעודכנים

כתיבה שיווקית בפייסבוק
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן