כתיבת בלוג – עמוד ליופי או עמוד עם אופי?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בלוג הוא מונח שמקורו אי שם בניינטיז, מי מאיתנו לא הכיר או שמע אותו? כמעט כולנו. 

הבלוגים שהכרנו בזמנו היו יותר בלוגים אישיים, כמו יומן קלאסי עם דפים שהחבאנו במגירה לעצמנו – רק עם קהל. 

מאז השנים חלפו והבלוג קיבל אופי ומשמעות קצת שונים, אפילו הרבה אם נגיד את האמת. 

הבלוג של היום מזוהה בעיקר כנישה באתר של פרסונה או עסק, ובו לרוב יהיו מאמרי תוכן אשר קשורים ומשוייכים לאותו עסק או אדם. 

הבלוג הוא לא אישי יותר, אלא הכי ציבורי שיש, והוא יאפשר ללקוחות הפוטנציאליים שלנו לקבל ערך מוסף אודות עולם התוכן שלנו. חשוב מאד שהתוכן בבלוג יהיה איכותי ומעניין, אחרת אנשים פשוט לא ירצו לקרוא אותו או גרוע יותר, יתפסו מאיתנו לא איכותיים ויקבלו רושם שגוי עלינו ולכן יש צורך לשקול שירותי כתיבת בלוג מקצועי ואיכותי. קופירייטר מקצועי המתמחה בשירותי כתיבת תוכן לאתרים יעניק לבלוג שלך ערך מוסף ואיכותי במיוחד.

בלוגים וקידום אורגני – הכל אודות הקשר ביניהם 

קידום אורגני, או בשמו המקצועי – SEO, הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת העסק בדיגיטל ולכן עסקים רבים מחפשים חברת קידום אתרים לקידום האתר ברשת.

מי מאיתנו לא מכיר את רשת החיפוש, הלא היא האימפריה של האיטרנט, ואנחנו מדברים כמובן על גוגל. כתיבת בלוג היא חלק חשוב מאוד בתהליך הקידום. הבלוג למעשה ירכז בתוכו מאמרים שבכל אחד מהם יהיו ביטויים אורגניים שמטרתם לקדם אותנו במנוע החיפוש.

שימוש נכון בביטויים שעברו מחקר אורגני עשוי לקדם אותנו משמעותית בהופעה שלנו בגוגל, כשכמובן תהיה השאיפה לנסוק אי שם לעמוד הראשון של גוגל. 

אבל, חשוב להתחבר למציאות – ככל שהמקצוע שלנו נפוץ יותר, יתחרו איתנו יותר מתמודדים, ומי שיעשה את זה הכי טוב – יעקוף אותנו ויזכה לסיכויי חשיפה גדולים יותר לכן בעזרת כתיבת בלוג באופן נכון ויעיל אפשר להתקדם במגוון רחב של מילות חיפוש בגוגל.

כתיבת בלוג – אז איך כותבים מאמר מנצח? 

  1. תהיו מקוריים – העתקות הן האויב מספר 1 של גוגל, ואתם לא רוצים להתעסק איתו ולנחות אי שם לעמודים שכוחי אל נכון? אז תמציאו את הגלגל, אל תפחדו לחלוק את הידע שלכם, בסופו של דבר, כשירגישו שאתם מקצוענים, ירצו לעבוד איתכם. 
  2. שתפו במידע מעניין – אם המאמר שלכם מרדים אתכם, הוא כנראה ירדים גם אחרים, לכן התאמצו ככל הניתן להפוך את המאמר לכמה שיותר מעניין, דברו על תחומים שמלהיטים את הלקוחות שלכם, גלו להם עולם שהם לא הכירו. גוגל יאהב את זה, הם יאהבו את זה ואתם תהנו מזה!
  3. קחו קופירייטר – באמת, אל תחסכו על איש מקצוע כל כך קריטי. לא כולם יודעים לכתוב, ואם לא למדתם את זה באופן מקצועי, ואתם לא סגורים על כישרון הכתיבה שלכם או האם אתם בכלל יודעים לכתוב שיווקי, עדיף שתתנו לבעל מקצוע לעשות עבורכם עבודה נהדרת! טקסט איכותי יוערך משמעותית יותר מטקסט שכתוב עם טעויות כתיב או בעיות הגהה וסימני פיסוק, תכבדו את העסק שלכם. 
  4. תגלו סקופים – אם יש משהו שאתם יודעים ואף אחד אחר לא יודע, תחלקו את זה, הדבר הזה עשוי לגרום להם אפילו להכניס אתכם למועדפים שלהם ולראות בכם מקור חדשני ומרתק. 
  5. בלי הארד סייל בבלוג – הבלוג נחשב למקום "טהור" שמטרתו לתת ולא לקחת. ברור לכולנו שעם הנתינה בא התיאבון של הלקוח והוא מאד מעריך את המידע שהוא מקבל. אבל, שימו לב, ברגע שתהפכו את המאמר לאגרסיבי, הלקוח ירגיש מעט מאויים ועשוי לצאת מהבלוג, ולשם אנחנו לא רוצים להגיע. 
  6. בלוג אישי (של פרסונה) דורש שיתוף מתוך חייכם – תהיו אותנטיים. אם אנשים עוקבים אחרי הבלוג שלכם בגלל שאתם מובילי דעה, חשוב שתצדיקו את זה בכך שתשתפו אותם בפיסות מתוך החיים שלכם. תהיו בטוחים שהם צמאים לזה ויעריכו שתציגו להם לא רק את הצדדים הזוהרים בעולם שלכם, אלא גם שיתוף אמיתי בקשיים מלב אל לב, כך תיצרו אמון ביניכם לבין לקוחותיכם. 
  7. פלפלו את הבלוג עם תמונות מעניינות – טקסט בלבד הוא פחות נעים בעין, אין מה לעשות. הוספת תמונות יכניסו צבע ועניין לבלוג שלכם, ולכן חשוב להכניס תמונות רלוונטיות יפות ואווירתיות. חשוב גם לא להגזים, אבל בואו נגיד שתמונה אחת או שתיים במאמר יעשו את העבודה. 
  8. תעלו מאמרים לעיתים קרובות – לעלות מאמר לבלוג פעם בשנה לא מייצר תועלת ובטח שלא עניין. שימו לעצמכם יעד שלפחות אחת לחודש, או אם אתם באמת רציניים, אחת לשבוע יעלה מאמר. ואם אתם רוצים לקחת את זה קדימה, תבנו מנגנון של ניוזלטרים שיעדכן את הלקוחות שלכם כשיצא מאמר חדש באתר ובכך תגדילו את התנועה בו. 

אז קיבלתם פה לא מעט טיפים על כתיבת בלוג מצליח, עכשיו המושכות בידיים שלכם. 

רוצים להיעזר בנו? נשמח תמיד! צרו איתנו קשר.

כתיבת בלוג
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן