כתיבת תוכן בעברית – עשה ואל תעשה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן מכתיב את הקצב 

מי מאיתנו בעלי העסקים לא צריכים באופן כזה או אחר כתיבת תוכן בעברית? 

בין אם זה עבור אתר העסק שלנו, דף הפייסבוק העסקי, לינקדין, מצגות עסקיות, קמפיינים ממומנים, דפי נחיתה ועוד.

כתיבת תוכן בעברית למעשה היא זו "שמשכנעת" ומבהירה ללקוחות שלנו למה השירות או המוצר שלנו זה הדבר הכי טוב עבור העסק שלהם. 

לצערנו הרב לא כל בעלי העסקים מבינים את ההשפעה שיש לתוכן על העסק שלהם, ולעיתים רבות אף מעט מזלזלים בכל מה שקשור לתוכן או שמשאירים אותו בעדיפות אחרונה. 

איך דבר כזה יבוא לידי ביטוי, בדרך כלל בדרכים הבאות: 

  • יכתבו את התוכן שלהם בעצמם – כתיבת תוכן בעברית היא התמחות של קופירייטר (כותב תוכן) מקצועי, יש לכתיבה שיווקית חוקים, כללים, עקרונות וחשיבה עמוקה מאחורי כל צעד ולכן כמו שאתם נותנים לחשמלאי לסדר לכם את החשמל במשרד, או לעורך דין לטפל בעניינים המשפטיים של העסק שלכם, תנו לקופירייטר להיות זה שיכתיב את התוכן על הצד הטוב ביותר עבורכם.
  • יתנו לעובדים שלהם (אשר אינם קופירייטרים) לכתוב את התוכן עבורם – זה שיש לכם עובד שיודע לכתוב, לא הופך אותו לקופירייטר. 

שואלים את עצמכם למה? מהסיבה הפשוטה, כדי לכתוב לצורך העניין דף נחיתה, חשוב מאד לדעת איך בונים באמצעות התוכן משפך שיווקי, איך מחלקים את הסדר והארגון בדף, מה המשפט הכי חשוב ומתי יופיעו ההנעות לפעולה וכיצד. כתיבה שיווקית היא מערך שלם שדורש ידע, הבנה וניסיון . 

  • לא יכתבו תוכן בכלל – כן כן, יש עסקים שעדיין חיים מפה לאוזן לחלוטין, שזה דבר נפלא בפני עצמו, כן? 

אבל חשוב להבין שכתיבה היא חלק בלתי נפרד מהתדמית ומהעתיד! פה לאוזן היא שיטה מעט עתיקה, שכמובן מבורכת ונהדרת, אבל אי אפשר לבנות עליה ב-100% ולכן חשוב שיהיה לכם אתר עם תוכן מצוין שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים הבאים להגיע אליכם בזכות הרושם שקיבלו מכם אונליין ולכן שירות של כתיבת תוכן לאתרים חייב להיות מותאם בדיוק לצרכי העסק שלכם.

תעניקו לעצמכם תדמית מרשימה ברשת

כתיבת תוכן בעברית צריכה להיעשות בצורה המקצועית ביותר וזאת על מנת לתרום לנראות אופטימלית ברשת. אז במידה ואתם עדיין לא מרגישים מספיק "דיגיטליים" חשוב שתדעו שנכון להיום עסק חייב להיות נוכח בדיגיטל, בטח ובטח בעידן שבו שום דבר לא בטוח (כמו הקורונה לצערנו), כך שברגע אחד אם עסק רוצה להחזיק מעמד, חייב להיות לו גיבוי מקוון לעסק. 

ריכזנו לכם את כל הסיבות למה חשוב לדאוג לכתיבת תוכן מקצועית בעברית:

  1. זה משדר רצינות – כמו שחשוב לכם כבעלי עסק להראות כמה שיותר רציניים ומקצועיים כשלקוחות מגיעים אליכם לפגישה, קחו גם ברצינות את האופן בו אתם כתובים בדיגיטל וגם בפרינט. זה ללא ספק ישפיע על האופן בו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יראו אתכם. 
  2. יש מקום ליצירתיות – אם אתם עסק בעל אופי כייפי, צעיר ומרענן, למשל: חנות לבגדי ים, גלידרייה או אטרקציות לילדים, חשוב ביותר שכתיבת התוכן שלכם תחזק את אופי העסק ותהיה יצירתית ומרעננת כמו העסק שלכם ולא כתובה בצורה פורמלית ורצינית כמו שנהוג לכתוב באתרים של רואי חשבון, עורכי דין ואנשי ביטוח. 
  3. שפה תקנית – כתיבת תוכן בעברית צריכה להיעשות בצורה תקנית, נכונה ותחבירית. אנחנו אפילו לא יכולים להסביר לכם כמה פעמים אנחנו נתקלים ברשת במאמרים או בטקסטים "מקצועיים" של בתי עסק אשר כתובים בשפה קלוקלת שפשוט גורמת לנזק תדמיתי לאותו הלקוח, על אחת כמה וכמה אם הלקוחות שלו חדים מספיק בשביל לקלוט את זה. תתארו לכם מצב שבו אתם צריכים לקחת בעל מקצוע ומגלים שיש לו שגיאות כתיב – כנראה שלחלק לא קטן מכם זה יערער קצת מהאופן בו תתפסו אותו, ולכן רצוי שלא לקחת צ'אנסים ולוודא באמצעות קופירייטר מקצועי שכתיבת התוכן בעברית נכתבה בצורה תקנית ונכונה. 
  4. לראות את הלקוח – הכתיבה האוטמטית של אדם שהוא לא כותב תוכן שיווקי היא לכתוב מהעיניים שלו ופחות מהעיניים של הלקוח שלו. אי אפשר להתעלם מהעובדה שבסופו של יום, האתר / דף הנחיתה / הדף העסקי שלנו מיועד ללקוחות שלנו, והם אלו שהופכים את העסק שלנו לקיים וממשי בכל יום מחדש, ולכן הכתיבה חייבת להיות מספיקה "נגישה" וברורה עבורם. אם התוכן שלכם יהיה מלא בביטויים מפוצצים מקצועיים, סביר להניח שתפסידו לקוחות. 

אז עכשיו כשהבנתם שכתיבת תוכן איכותית בעברית היא לא מותרות אלא תנאי הכרחי להצלחה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונדאג לתוכן איכותי ומקצועי עבורכם.

כתיבת תוכן בעברית
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן