כתיבת תוכן בתשלום – אלו הסיבות למה זה עדיף לכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כולנו חכמים, יפים ומוכשרים, זה נכון. אבל אם נסתכל למציאות רגע בעיניים ונהיה רציניים, נבין שאי אפשר להיות מוכשרים בכל דבר, ולכל אחד מאיתנו יש את התחומים בהם הוא חזק יותר או חזק פחות. 

כשזה מגיע לעסק שלנו, אנחנו מאד חלוקים… מצד אחד אנחנו מאד רוצים להשקיע בעסק שלנו, גם כסף, כי אנחנו יודעים שזה המסלול שלו לצמוח. מצד שני, אנחנו גם מחפשים איפה לחסוך, רובנו הגדול. 

אבל האמת היא – שצריך לדעת במה חוסכים ובמה לא. כתיבת תוכן בתשלום למשל, היא לא מותרות, ונסביר למה – 

הנוכחות של העסק שלכם בדיגיטל היא קריטית מאי פעם. כולנו רואים את המגמה שהולכת ונהיית יותר ויותר דיגיטלית, בין אם אנחנו אוהבים את זה ובין אם לא ולכן יש דגש רב בבחירת קופירייטר מקצועי בתהליך של כתיבת תוכן לאתרים ופלטפורמות נוספות.

בסופו של יום, אם העסק שלכם הוא לא חנות פיזית, אנשים לא ידפקו בדלת ופשוט יכנסו, לעומת זאת, באתרים אינרנטיים זה כן עובד ככה, רק בלי הלדפוק בדלת. 

כתיבת תוכן בתשלום לא רק מראה על הרצינות שלכם, אלא תשפר משמעותית את סיכויי ההתרשמות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מהאתר שלכם, מהרשתות החברתיות שלכם, מהקטלוגים ועוד. 

אז נכון, לא כל קופירייטר הוא כישרון על, וצריך לדעת לבחור אותם נכון, ועל זה יש לנו מאמר שלם בבלוג, שווה להציץ! בכל מקרה, נגיד שכתיבת תוכן בתשלום לרוב תקפיץ לכם את הרמה, תדע איך להציג אתכם באור הטוב ביותר ולגרום ללקוחות שלכם להיות מרותקים למה שאתם עושים. 

המוצר שלכם יכול להיות נפלא ככל שיהיה, אבל אם לא יתארו אותו נכון – אנשים פשוט לא ידעו את זה. 

בדיוק כאן ובשלב הזה הדגש על כתיבת תוכן בתשלום נכנס. תשקיעו בתוכן, אל תחסכו עליו, תבינו שהוא הדובר הוירטואלי שלכם והוא מביא לקוחות לא פחות טובים מפנים מול פנים, אם לא יותר אפילו (: 

ועולה השאלה המתבקשת – למה שאנחנו לא נכתוב את התוכן? 

אם נתייחס לשאלה ברצינות הראויה לה, אז התשובה היא כי סביר להניח שלא למדתם כתיבה שיווקית, את החוקים שצריכים לחול עליה, איך כותבים בדיגיטל, איך נראית כתיבת תוכן לאתרים, איך נראית כתיבת תוכן לדף נחיתה, כתיבת תוכן לפייסבוק וכיוצא בזאת. 

לכל אחת מהפלטפורמות יש את הדרך בה נהוג לכתוב בה, ולכן חשוב שתדעו איך העולם הזה עובד הכי טוב. 

נקודה נוספת היא שככל הנראה אתם תכתבו מראות עיניכם ולא מהעיניים של הלקוחות שלכם, וזאת דרך שמוכיחה את עצמה כפחות יעילה. 

חשוב שנזכור, הלקוחות הפוטנציאליים שלנו הם אלו שצריכים לאהוב את האתר או הדף שלנו, ולכן חשוב שנכתוב עד כמה שיותר מדויק עבורם. 

לצורך ההדגמה, אם המוצר שלנו היה תחבושות היגייניות לנשים, ראוי שהתוכן ייכתב בלשון נקבה, עדיף אולי שיהיה כתוב בגוף יחיד כדי שהאישה תרגיש שפונים אליה ישירות, שהשפה תהיה עדינה מאחר ומדובר בנושא אינטימי, בלי להשתמש בכל מיני מושגים שעושים לנו פחות נעים לקרוא, ולהעביר את המסר בדרך כמה שיותר כייפית בהתייחס לאופי המוצר.

כתיבת תוכן בתשלום היא נכונה ומדויקת מאחר והקופירייטר מגיע ממקום ניטרלי (בשונה מכם) ויכול להסתכל מתוך העיניים של הלקוח הפוטנציאלי שלכם, וזה באמת מה שהוא נדרש לעשות ביום יום, ותתפלאו לדעת, סביר להניח שהוא יגלה לכם עולמות שלמים וחדשים שאתם אפילו לא ידעתם על אופן ההתבוננות שלו על המוצר או השירות שלכם ולהזניק את כמות המתעניינים בזכות הכתיבה השיווקית שלו. 

בקיצור, אם נעשה קצת סדר בדברים, אל תשכחו שכתיבת תוכן בתשלום היא הוצאה מוכרת! לכן, על מה כל ההתלבטות? לא מדובר פה במותרות או בהוצאה בזבזנית לא מושכלת, אלא בתדמית של העסק שלכם, ועליה רצוי שתתייחסו במלוא הרצינות. 

כמובן שנמליץ לכם לבחור בקפידה את כותב התוכן השיווקי איתו תעבדו, תבקשו לראות תיק עבודות, תציצו על המלצות וכמובן – תרגישו שיש ביניכם כימיה מעולה, ואנחנו מאמינים שהדבר ישתלם לכם במיוחד ותקצרו מהתהליך פירות. 

טייפר מזמינה אתכם להיעזר בשירותינו, יש ברשותינו ניסיון רב בכל הנוגע לכתיבת תוכן איכותי בכל הנוגע לכתיבה עסקית, תדמיתית ושיווקית לכל סוגי העסקים. 

אם הצלחנו לעניין אתכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר!

כתיבת תוכן בתשלום
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן