כתיבת תוכן לאתרי חנות – כל הטיפים איך למכור באמצעות מילים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

טוב תשמעו, רצה שמועה או הנחה מוטעית במיוחד לגבי אתרי חנות, ואנחנו מדברים כמובן על עניין התוכן של האתרים הללו. אז נכון, לא מדובר באתרי תדמית או אתרי מידע, אבל כתיבת תוכן לאתרי חנות היא מהדברים החשובים ביותר שצריך להשקיע בהם בהקמת אתר חנות.

כל מילה בחנות וירטואלית היא קריטית כדי לעודד את הרוכש הפוטנציאלי שלכם לעשות עוד שלב אל עבר סל הקניות וביצוע התשלום, ולפעמים מוצר יפה או אהוב לא מספיק וצריך לתת ללקוחות שלכם דחיפה קטנה לעשות את הצעד הגדול.

למה כתיבת תוכן לאתרי חנות כל כך חשובה? אלו הסיבות –

1. חיבור רגשי ללקוח – אין לכם אפילו קצה של מושג עד כמה הלקוח הפוטנציאלי שלכם אוהב ש"מלטפים" אותו במילים חמות, גם אם הן ממש מועטות.
אף אחד לא אוהב שמדברים איתו בשפה רובוטית סטייל "הקש כאן" "אנא השאר פרטים" "סיסמה שגויה" וכל הביטויים המתוכנתים המנוכרים שאנחנו כבר מכירים בעל פה.
מילים חמות ונעימות יתנו ללקוח תחושת שייכות ויעודדו אותו לרכישה.

2. מילים מוכרות יותר – מיקרו קופי באתרים הוא תהליך של כתיבת משפטים קצרים או מילים בודדות שמחממות קצת את ליבו של הלקוח. אין מה לעשות, הרבה פחות כייף לקנות באתר שלא מניע אותנו לעשות את הצעד, בדיוק כמו בחיים עצמם.

3. כתיבת תוכן לאתר חנות עושה סדר – וואו כמה סדר אתם אפילו לא מבינים. לאנשים כל כך קל ללכת לאיבוד באתר חנות, התוכן הוא זה שיעשו לו חלוקה מסודרת, הסברים וארגון לטובת התמצאות קלה בתוך האתר.

4. כתיבת טפסים מגניבים – כל טופס "מעפן" יכול להפוך לטופס שיעשה לכם את האתר! ממש ככה. לכן חשוב שהאישיות של המותג שלכם תבלוט ותהיה נוכחת בכל מילה ומילה באתר ובכך היא תצליח לגבש יותר אהדה וקהילה סביבה.

 

מה כוללת כתיבת תוכן לאתר חנות? 

כתיבת אתר חנות בשונה מכתיבת אתר תדמית יהיה פחות מאסיבי מבחינת כמות התוכן ויותר קליל כאשר הדגש בו יהיה המוצר והתוכן יתן לו גב ויחזק אותו.

כמובן ברור שלכל אתר חנות יהיה את העמודים שלו, אבל אם נצטרך להגיד אילו עמודי תוכן וסוג תוכן יהיה ברוב האתרים יהיו העמודים הבאים:

  • דף בית – העמוד הכי חשוב באתר ללא עוררין! יכלול את שם המותג ותיאור קצר שלו, יהיה מעין חלון ראווה שבו יראו רק חלק קטן מהמוצרים שלכם (במידה ויש לכם כמה) ובאמצעות עיצוב ומילים נפתה את הגולשים להמשיך ולהכנס לעמודים פנימיים.
    בדף הבית יהיו גם המלצות, גישה לרשתות החברתיות וכל מה שצריך כדי לתת מעטפת מאקרו כללית על המותג שלכם.
  • דף אודות – כמו בכל אתר תדמית, גם באתרי חנות חשוב שיכירו את הנפשות הפועלות העומדות מאחורי המותג וכמובן מידע על המותג עצמו ולכן גם בכתיבת אתר חנות חשוב מאד להתייחס לאלמנט הזה.
  • עמוד/י מוצרים – הסיבה שבעקבותיה הגולשים שלכם למעשה נמצאים באתר, המוצר או השירות שאתם מוכרים!
    העמוד הזה חייב להיות הכי מדויק שיש, עם תוכן מינימלי שיעשה להם פיצוץ בלב ויוביל לרכישה מהירה ללא היסוסים.
  • עמוד צור קשר – העמוד שככל הנראה יהיה בו את הכי מעט טקסט, אבל עדיין זה העמוד שבו אנשים רוצים לדבר איתכם והוא סופר קריטי לחווית השירות שאתם נותנים ללקוחות וחייב להכיל אמצעים ליצירת קשר איתכם או שאתם תיצרו ביזמתכם קשר עם הלקוחות.
  • מיקרו קופי – המלך של השנים האחרונות ומי יכול בלעדיו? אז סיפרנו על מיקרו קופי בתחילת המאמר, ונגיד שהוא הדבר הכי לוהט שיש היום. מדובר במעטפת של מילים בודדות או משפטים קצרצרים שהופכים את המותג שלנו לכמעט בן אדם עם אישיות. כל טופס הופך להיות פתאם קטע, כל כפתור כאילו מדבר אלינו והחוויה היא מדהימה והכרחית בשביל שיהיה לכם אתר מודרני ושיווקי.

 

מעוניינים בכתיבת תוכן חדשנית ושיווקית לאתר חנות החדש שלכם? צרו איתנו קשר!

קראו גם על: כתיבה שיווקית בפייסבוק | מיקרו קופי

Call Now Button
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן