כתיבת תסריט קצר לסרטון ויראלי ענק – איך עושים את זה?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

סרטונים, סרטונים ועוד פעם סרטונים! 

הם הפכו להיות המלכים של הרשת, בעלי עסקים ממש אוהבים אותם, כמובן אלו שלא מפחדים ממצלמות ויודעים שויזואלי מוכר טוב יותר, וזאת האמת. 

כתיבת תסריט קצר יכול להיות כלי הנשק המנצח שיעזור לכם להביא את ה-פיצוח של המכירות שלא הצלחתם להביא ממאה שיטות מכירה אחרות שניסיתם. 

כבר הוכח לא פעם אחת שאנשים אוהבים לראות סרטוני וידאו, משהו בחוויה שמגרה את כל החושים עושה את העבודה, אבל, ויש אבל גדול – בעידן קצר הסבלנות של היום, תסריט קצר הוא המנצח ותסריט ארוך הוא מתיש וגורם לנטישה או אפילו אי צפייה כלל! 

דור האינסטנט – קיצרת, הצלחת. 

האתגר בתסריט קצר הוא להעביר מסר ארוך ב-10, 20 או גג 30 שניות. ברור לנו שלכל בעל עסק יש עולם ומלואו להגיד על תחום העיסוק שלו, אבל הלקוח הפוטנציאלי שלנו קצר, ולפני שהוא מקשיב הוא צריך להכיר אתכם ושתפגעו בול בצרכים שלו בזמן הקצר שיש לכם. 

אז נכון, זה לא הכי נעים שעומדים לנו עם סטופר, אבל בשורה התחתונה כולנו רוצים תוצאות, ובשביל זה אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לשיטות הפרסום שעובדות היום. 

אז איפה יופיעו הסרטונים הקצרים? 

  •  פייסבוק – אחת הרשתות הפופולריות ביותר לפרסום סרטונים קצרים למטרות פרסום. נוכל לפרסם אותם באופן תדמיתי בדף העסקי שלנו או באמצעות קמפיין ממומן מבוסס וידאו. 
  •  אינסטגרם – האמנם לא כל תחום עיסוק הוא רלוונטי לאינסטגרם, אבל במידה ואתם עוסקים בתחומים כמו קוסמטיקה, קולינריה, אופנה וביוטי, ייתכן והסרטון שלכם בהחלט יוכל לעורר הדים. רק חשוב לקחת בחשבון שכדי שהוא ישרת אתכם חשוב שהוא יעלה בדף שיש בו הרבה עוקבים אמינים או שיעלה בתור קידום ממומן. 
  •  יוטיוב – פלטפורמת הסרטונים הבלתי מעורערת. כתיבת תסריט קצר שהופכת לסרטון  יכולה לעבוד ביוטיוב, שמהווה עבורכם את הפלטפורמה ל"אחסון" הסרטונים שלכם וגם מקום אופציונלי להשיג לקוחות חדשים שיגיעו אליכם דרך מנוע החיפוש של יוטיוב ומהפניות ישירות שתעשו מהרשתות החברתיות ומהאתר שלכם. 
  •  אתר – אם התחלנו לדבר על אתר, אז בואו נעמיק את זה טיפה. כתיבת תסריט קצר וקולע יכולה להיות מעולה אם עושים את זה קבוע ויוצאים בסדרות סרטונים בתחומכם. את הנכסים הנהדרים הללו אתם יכולים לפרסם באתר שלכם בעמוד 'וידאו בלוג' ובכך לייצר לכם פינה ייעודית להעשרת הלקוחות והמתעניינים שלכם. 

כתיבת תסריט קצר ומוצלח – מהם הטיפים לעשות את זה נכון? 

  • נקודת המבט של הלקוחות שלכם – אין דבר יותר חשוב מלכתוב תסריט קצר דרך העיניים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולא מעיניכם שלכם. למה? כי הם בסופו של דבר רוכשים את השירות או המוצר שלכם ולכן חשוב שתכנסו עד כמה שניתן לראש שלהם ותדברו אליהם במסרים שיעשו להם את זה. 
  • תדברו בשפה של הלקוחות שלכם – שוב, גם כאן קיימת התפיסה שאנחנו פונים ללקוח הפוטנציאלי שלנו וחשוב מאד שמראש נגדיר מי קהל היעד שלנו ואליו נדבר. למשל, אם יש לנו עסק לקעקועים, חשוב שנדבר בשפה שהיא לא גבוהה ומעונבת מידי, אלא אולי באווירת הרוק אנד רול שמאפיינת את עולם הקעוקעים. 
  • הטקסט צריך לדבר עם הויז'ואל – יש את התסריט הקצר ויש את מה שרואים בסרטון עצמו. החיבור בין השניים חייב להיות מדויק כמו כפפה ליד, אחרת עשוי לצאת לנו סרטון פחות מוצלח שלא מצליח להעביר מסר בצורה טובה, עוצמתית וכזאת שעושה חשק לרוץ ולקנות. 
  • תורידו את האגרסיות – סרטונים של "רק היום" "אל תפספסו" "מבצע מטווווווורף" הם קצת אולד פאשן ומריחים קצת כמו שוק (אם אתם שוק, אז זה בסדר לגמרי!). במידה ואתם עסק שרוצה לשדר תחכום, אלגנטיות, מקצועיות ועוצמה, ישנן דרכים רבות לעדן מאד את המסר ועדיין להעביר בתת המודע של הלקוחות שלכם רצון עז לרכוש מכם. 
  • תהיו מקוריים – לראות עוד ועוד סרטונים כמו של כולם זה פשוט משעמם, מתיש וממש לא עושה חשק לשמוע עוד עליכם. כתיבת תסריט קצר, חד וקולע יהיה זה שיגרום לאנשים לעזוב הכל ולהתרכז בסרטון שלכם ואפילו להתלהב ולהעביר הלאה. ויראליות היום היא שם המשחק, ואם הסרטון לא מעניין ויוצא דופן, לצערנו סביר להניח שהוא לא יעבוד. 

אז נסכם ונאמר שכתיבת תסריט קצר לסרטון היא משימה מאתגרת שדורשת ניסיון רב ופיצוח מדויק של השוק והמוצר שלכם. טייפר בעלת ניסיון רב שנים בכתיבת תסריטים קצרים שמשאירים נוק אאוט ברשת ונשמח מאד להראות לכם מה אנחנו יודעים לעשות!

כתיבת תסריט קצר
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן