קופירייטינג לאינטרנט – ההמלצות שאתם חייבים להכיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בשעה טובה ומוצלחת אתם מקימים אתר לעסק! 

עם כל ההתרגשות שבדבר, יש לפניכם לא מעט עבודה, גם לא מעט הוצאות והרבה ארגונים על הפרק. 

ישנן שתי אופציות של עבודה על בניית אתר – או שאדם / חברה אחת יעבדו לכם על האתר מא' ועד ת', או שתפצלו את הקמת האתר למספר אנשי מקצוע: מעצב, בונה אתרים, קופירייטר ומקדם (אופציונלי). 

אין אופציה אחת נכונה אגב, אבל חשוב שתדעו שאתר מצריך כמה מוחות וכמה סוגי כישרונות עליו, ואם יש אדם אחד ספיציפי שאומר לכם שהוא עצמו יודע לעשות הכל, כלומר: לעצב, לכתוב, לתכנת ולקדם – תחשדו (;

ובואו לא נשכח למה התכנסנו בקריאת המאמר הזה – קופירייטינג לאינטרנט. 

קופירייטינג למי שלא יודע הוא כתיבת תוכן שיווקית, אשר מטרתו להעביר באמצעות מילים מסרים שמטרתם למכור או לייצר תדמית מקצועית לבעלי עסקים. 

עם השנים הכתיבה בדיגיטל הולכת ומתעצמת, וכתיבה עבור הפרינט (עיתונות, ברושורים, שלטי חוצות, קטלוגים) הופכת להיות בונוס ולא העיקר, כלומר – היוצרות בעולם הפרסום מתהפכות בהתאם לקדמה והתפתחות הטכנולוגיה. 

אז אספנו לכם את רשימת "המקומות" בהם אתם חייבים שיהיה לכם קופירייטינג באינטרנט – עכשיו או בעתיד: 

  •  באתר העסקי שלכם – מן הסתם, האתר שלכם מהווה את כרטיס הביקור הדיגיטלי המלא שלכם, וחשוב שיהיה בו את כל המידע שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יצטרך, וכמובן שהתוכן יהיה מזוקק, נכון ומעניין.  התוכן באתר יכול להופיע בתצורת עמודי תדמית (דף אודות, דפי מוצר, עמוד הבית, צור קשר) או שיכול להופיע באמצעות טקסט בבלוג, שעל זה נרחיב בנקודה נוספת בהמשך. 
  •  באתרי תוכן באינטרנט (שטחי פרסום) – פרסום תכנים שלכם באתרים מובילים בעלי תנועה גבוהה של גולשים, תוכלו לאפשר לעצמכם למעשה חשיפה עצומת מימדים שתקדם אתכם היטב בהמשך. בשביל זה כמובן חשוב שתעזרו בכותב תוכן שיכתוב עבורכם קופירייטינג לאינטרנט. 
  •  ברשתות החברתיות – פייסבוק, לינקדין, טוויטר ואפילו אינטסגרם הן רשתות שהתוכן בהן הוא משמעותי והוא חלק בלתי נפרד מהמהות שלהן. קופירייטינג באינטרנט חייב לעבור דרך הרשתות החברתיות ולהיות כמה שיותר איכותי ומותאם לפלטפורמה בה אנו כותבים. כתיבה שיווקית בפייסבוק לדוג' באה לידי ביטוי בכתיבת פוסטים בני 3-5 שורות, בלינקדין גם כן בפוסטים בני אותו האורך פחות או יותר ובפרופיל מרשים, באינסטגרם נצטרך למצוא מסר קצר במיוחד בן כמה מילים בודדות שיעשו את העבודה ולמעשה יש צורך בשליטה של הקופירייטר ובהבנת הפלטפורמות השונות על אופיין. 
  • דפי נחיתה – במידה ולקחתם את העסק לשלבים מתקדמים ואתם כבר רצים עם קידום ממומן, חייב להיות לכם דף נחיתה או מכירה שכתוב כמה שיותר טוב, וזאת על מנת לייצר לכם הזדמנות אמיתית לקבל הרבה פניות שיהפכו בסופו של דבר ללקוחות משלמים.  חשוב לדעת, במידה ודף הנחיתה נראה או כתוב לא טוב, ייתכן מאד שהדבר יפגע משמעותית בסיכויי ההמרה שלו, מה שאומר שיכול להיות שעל זה תפלו, גם במקרה שיש לכם שירות או מוצר מעולים. 
  • הצעת מחיר – כולם יודעים שהצעות מחיר כיום נשלחות ברוב המקרים בדרך מקוונת ולכן חשוב שגם כאן תבינו את משמעות הקופירייטינג באינטרנט. הצעת מחיר יכולה להיות מרגשת, מעניינת, ייחודית ועושה חשק להתחיל לעבוד. בתוך הצעת המחיר מלבדה היותה מסמך פורמאלי, ניתן להכניס ציטוטים מעניינים, פתיח אודותיכם, ומשפט סגיר המניע לפעולה ומאחל דרך מוצלחת יחד (בתקווה שתסגר). אנחנו יכולים להגיד לכם שהצעות מחיר שכתובות טוב עושות חשק לחתום עליהן. 

אם נסכם את כל מה שכתבנו לכדי מסקנה, אז נוכל לומר שקופירייטינג באינטרנט הפך להיות "מצרך חובה" עבור כל בעל עסק אשר רוצה להעביר את המסר שלו בצורה הרהוטה, הנכונה והמעניינת ביותר. 

תוכן הוא המלך, ולא, זו לא קלישאה. 

אנחנו מזמינים אתכם לראות ולהתנסות בתוצר אשר נכתב בצורה מקצועית במיוחד עבורכם, לאחר שבוצעה שיחת איפיון מקיפה ותחקור מעמיק של השוק שלכם. 

לסיכום – על תוכן לא חוסכים, לא במילים ולא בכסף. תוכן הוא בהחלט אחד השירותים הפחות יקרים לעסק, ולרוב יהיה זה אשר יבנה את יסודתיו הבסיסיים ביותר להזנקת העסק קדימה, ולכן חשוב לדעת היכן כדאי להשקיע יותר והיכן אפשר להשקיע פחות. 

טייפר כאן בשביל לכתוב עבורכם קופירייטינג מצוין לכל מטרה ובמקסימום תוצאות. 

קופירייטינג לאינטרנט
Call Now Button
גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן