בניית אתר

אתר בונה תדמית 

אחד מהכלים התדמיתיים החשובים ביותר לבעל עסק הוא ללא ספק האתר שלו. האתר מהווה למעשה את הכרטיס ביקור הראשוני והקריטי להתרשמותו של הלקוח מהעסק שלנו ומהווה מעין פלטפורמה מרוכזת, מאורגנת ומסודרת עבור השירותים שלנו, מידע אודותינו, פרטים ליצירת קשר, פרויקטים שעשינו ועוד.

בשונה מכל מה שחשבתם, על אף התפתחותם המרשימה של הרשתות החברתיות, הדפים והחשבונות העסקיים בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין – אין עסק שמכבד את עצמו שלא מאחוריו אתר שמגבה את כל המידע הרלוונטי עבור לקוחותיו הפוטנציאליים וכמובן עבורו.

אתר תדמית, כשמו כן הוא, משמש קודם כל למטרת יצירת תדמית חיובית ומרשימה עבור לקוחותינו, בה אנו מציגים את עצמו באור החיובי והמקצועי ביותר, וכמובן בהתאם לתחום ההתמחות של העסק. בנוסף, האתר מהווה ככלי מכירתי לכל דבר – במידה והוא נבנה בצורה חכמה אשר בנויה על משפך שיווקי, אין שום סיבה שהאתר לא יהווה מקור הכנסה משמעותי. 

מה צריך להיות באתר תדמית טוב?

תוכן – ללא ספק, כשהתוכן טוב ומדויק, הדרך שלכם לתדמית טובה וסגירת עסקאות הולכת להיות קלה יותר באופן משמעותי. כשהתוכן איכותי, הוא הולך לקראתכם ומוכר בשבילכם עוד לפני שדיברתם עם הלקוחות. כלומר, הלקוחות באים "בשלים" יותר אחרי שכבר עברו איזשהו תהליך השתכנעות שאתם הדבר הנכון ביותר עבורם.

עיצוב – העיניים לא טועות. כשהאתר נראה ויזואלית לא טוב, נוצרת בנו סלידה כלשהי שגורמת לנו לרצות פחות לשהות ולבלות באתר שבו אנו נמצאים. לכן, כשבוחרים חברה לבניית אתרים, אל תתפשרו על עיצוב בשום מצב. במצב שבו האתר שלכם נראה ממש מרשים, זמן השהייה בו יהיה גבוה יותר, והלקוחות הפוטנציאליים שלכם ימצאו באתר מקום נעים לבלות בו וכמובן לקחת דרכו שירות. 

תכנון ותכנות נכון – לא מעט חברות בונות אתרים מאד יפים מבחוץ, אך טכנית, האתר לא "מספק את הסחורה". אם זה הדירוג הנמוך שלו בגוגל, אם זה בכך שלא הורדו תוספים רלוונטים שיכולים לקדם אותו ועוד מספר פרמטרים שונים ומגוונים. בשורה התחתונה, האתר צריך להיות מוגש לכם בצורה כזאת שתוכלו לרוץ איתו הלאה לקידום אורגני, ושזמן הטעינה והחוויה בו יהיו מקסימליים. 

 

אז אם עדיין אין לכם אתר, ואתם רוצים נוכחות וירטואלית שתייצג אתכם בגאווה – טייפר כאן בשבילכם.